حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شناسه : 27200

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی بیان کرد: در سال جدید هم سه شنبه‌ها روز ویژه ملاقات مردمی است و هم استانی‌ها می‌توانند درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را در این روز با رئیس کل دادگستری استان مطرح کنند. افزود: سه شنبه‌ها تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روز‌های هفته هم افراد اگر […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی بیان کرد: در سال جدید هم سه شنبه‌ها روز ویژه ملاقات مردمی است و هم استانی‌ها می‌توانند درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را در این روز با رئیس کل دادگستری استان مطرح کنند.

افزود: سه شنبه‌ها تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روز‌های هفته هم افراد اگر مشل یا درخواستی دارند، می‌توانند مراجعه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسینی گفت: برای جلوگیری از معطلی مراجعان هم امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق درگاه adliran.ir فراهم شده است.

وی گفت: امروز هم ۵۱ هم استانی درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با رئیس کل دادگستری و معاونان وی درمیان گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی افزود: اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی موضوع بیشتر این درخواست‌ها بود.

وی گفت: سال گذشته ۲ هزار نفر در ملاقات‌های مردمی با رئیس کل دادگستری گلستان دیدار و درخواست‌های خود را درمیان گذاشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.