حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
شناسه : 27083

حسن نگین تاجی  با تاکید بر اهمیت ایجاد سازش در دعاوی بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نقش مهمی در آشتی میان طرفین دعوا و کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی دارند که این امر بسیار ارزشمند است. رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد افزود: در مواردی نیز این شورا‌ها به کمک بزرگان طوایف و معتمدین […]

پ
پ

حسن نگین تاجی  با تاکید بر اهمیت ایجاد سازش در دعاوی بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نقش مهمی در آشتی میان طرفین دعوا و کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی دارند که این امر بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد افزود: در مواردی نیز این شورا‌ها به کمک بزرگان طوایف و معتمدین محل و همیاران صلح ستاد صبر به پرونده‌هایی که در انتظار اجرای حکم هستند ورود کرده و موجبات رضایت شکات را فراهم می‌کنند.

نگین تاجی تاکید کرد: یکی از این موارد ورود این شورا به پرونده‌های قصاص است که با تلاش دادستان‌های استان و اعضای شورا‌های حل اختلاف، در سال گذشته، تعداد ۳ فقره پرونده در این خصوص منجر به سازش شده است.

وی تصریح کرد: بخشش یکی از صفات پسندیده است و قطعاً کسانی که با توسل به خداوند و گذشتن از حق خود، زمینه آزادی و بازگشت به زندگی یک فرد را فراهم می‌کنند، خود نیز مورد رضایت خداوند قرار خواهند گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.