حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
شناسه : 27042

علی جمادی  به پرونده‌های رهایی از قصاص اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پرونده ۲۷ محکوم به قصاص با تلاش مجموعه قضایی، شورای حل اختلاف استان، معتمدین و همچنین با پیگیری‌های مستمر و برگزاری چندین جلسه به سازش ختم و از قصاص رهایی یافتند.رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع […]

پ
پ

علی جمادی  به پرونده‌های رهایی از قصاص اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پرونده ۲۷ محکوم به قصاص با تلاش مجموعه قضایی، شورای حل اختلاف استان، معتمدین و همچنین با پیگیری‌های مستمر و برگزاری چندین جلسه به سازش ختم و از قصاص رهایی یافتند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود: ضروری است جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه تلاش و به همین منظور در راستای کاهش پرونده‌های قضایی، کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود استفاده شود.
وی در ادامه به بررسی‌های صورت گرفته درمورد پرونده‌های کثیر الشاکی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تعداد پرونده‌های کثیرالشاکی به سرانجام رسیده ۲ مورده بوده که با بررسی‌ها و اقدامات دادگستری کل استان و در مسیر اجرای عدالت به نتیجه رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.