حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
شناسه : 26930

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ، با اشاره به اینکه همه روسا و دادستان‌ها در ۴۷ حوزه قضایی استان برنامه مدون هفتگی جهت ملاقات‌های چهره به چهره داشته و در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه و تکریم مراجعان بدون تشریفات مشکلات آنان را بررسی کرده اند گفت: در سال ۱۴۰۰ مشکلات قضایی جمعاً ۱۲۵ […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ، با اشاره به اینکه همه روسا و دادستان‌ها در ۴۷ حوزه قضایی استان برنامه مدون هفتگی جهت ملاقات‌های چهره به چهره داشته و در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه و تکریم مراجعان بدون تشریفات مشکلات آنان را بررسی کرده اند گفت: در سال ۱۴۰۰ مشکلات قضایی جمعاً ۱۲۵ هزار و ۳۵۴ نفر در دیدار‌های مردمی بررسی شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان نیز علاوه بر پاسخ گویی مدیر ارشد قضایی، دادستان مرکز استان، معاونین دادگستری و رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب در اماکن عمومی نظیر مصلی‌های نماز جمعه، زیارت‌های، مساجد و حسینه ها، ۳۶ جلسه دیدار مردمی در دادگستری مرکز استان برگزار شده است، گفت: در این دیدار‌ها نیز بیش از ۸ هزار نفر دیدار چهره به چهره با مسئولان ارشد قضایی داشته اند.

رئیس شورای قضایی استان فارس همچنین به محور قرار گرفتن طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه اشاره کرد و بیان داشت: همه زمینه‌ها جهت تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی در مجموعه قضایی استان فارس فراهم شده است تا از این رهگذر علاوه بر ایجاد رضایتمندی عمومی مسیر ایجاد مفسده توسط افراد کارچاق کن از بین برود.

وی با تأکید بر اینکه حضور در جمع مردم و استماع مشکلات آنان و به تکلیفی اخلاقی در بین همه مسئولان قضایی استان تبدیل شده و این سنت از گذشته نیز اجرا شده است گفت: در سال آتی نیز برنامه‌هایی در راستای گسترش ملاقات‌ها در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهیم کرد ضمن ایجاد سهولت بیشتر دسترسی به مسئولان قضایی کیفیت پیگیری‌ها نیز افزایش دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.