حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شناسه : 26938

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی شهرستان سامان از مستحدثات ومتصرفات غیر مجاز در اراضی مشرف به رودخانه زاینده رود بازدید و بر ضرورت مقابله با متجاوزان به حقوق مردم و همچنین برخورد با کوتاهی و سهل انگاری مسئولان تاکید کرد. احمدرضا بهرامی اظهار کرد: […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی شهرستان سامان از مستحدثات ومتصرفات غیر مجاز در اراضی مشرف به رودخانه زاینده رود بازدید و بر ضرورت مقابله با متجاوزان به حقوق مردم و همچنین برخورد با کوتاهی و سهل انگاری مسئولان تاکید کرد.

احمدرضا بهرامی اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه در نشست اخیر خود با مسئولان قضایی کشور اولویت‌های ۱۵گانه‌ای را برای دستگاه قضایی در سال جدید تبیین و تشریح کرد که یکی از این اولویت‌ها اهتمام مسئولان قضایی در صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی و نیز مقابله با مسئولانی است که در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس دادگستری استان حول محور اجرای سیاست‌های مدون قضایی، ضمن انجام نظارت‌های میدانی و اجرای سریع و دقیق احکام، اهتمام خود را بر رایزنی و تعامل با مسئولان ارشد استانی برای اتخاذ راهکار‌های پیشگیرانه در جرائم و همچنین برخورد با مسئولانی قرار داده است که با ترک فعل و یا کوتاهی در انجام مسئولیت موجبات تضییع حقوق عامه و دست درازی سودجویان بیت المال را فراهم می‌آورند.

وی تصریح کرد: در پیگیری حقوق عامه و تحقق اهداف عالی دستگاه قضایی، استاندارد سازی نظارت‌های میدانی مسئولان قضایی، هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و نیز شناسایی چالش‌ها موانع تحقق حقوق عامه لازم و ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.