حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 26863

پرویز توسلی زاده با بیان اینکه در رفع تصرفات باید بنای کار را بر پیشگیری و نظارت بگذاریم، گفت: راه خروج از بسیاری مشکلات در این زمینه پیشگیری، نظارت و عدم صدور تغییر کاربری هاست. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه زمین از مولفه‌ها و ذخایر استراتژیک است و محصولات کشاورزی هم […]

پ
پ

پرویز توسلی زاده با بیان اینکه در رفع تصرفات باید بنای کار را بر پیشگیری و نظارت بگذاریم، گفت: راه خروج از بسیاری مشکلات در این زمینه پیشگیری، نظارت و عدم صدور تغییر کاربری هاست.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه زمین از مولفه‌ها و ذخایر استراتژیک است و محصولات کشاورزی هم تأمین کننده نیاز‌های اساسی مردم است، اظهار کرد: متاسفانه افراد سود جو از کوچکترین فرصت برای تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استفاده می‌کنند و باید با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر حفاظت از اراضی و حفظ حقوق بیت المال در حوزه‌های منابع طبیعی، اراضی کشاورزی و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز تاکیدکرد: باید دستگاه‌هایی از قبیل شهرداری، محیط زیست، راه و شهرسازی، راهداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای در تعاملی سازنده و قبل از هر چیز با اطلاع رسانی دقیق و به‌هنگام از بروز جرایم و تخلفات در این حوزه به طور جدی جلوگیری کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه از رفع تصرف ۳۲۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی این استان در سال گذشته به ارزش ۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در سال گذشته با اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع تصرفات برای ۷۴۶ پرونده رای قطعی صادر شد و مجموعا ۲۶۱ قلع و قمع صورت گرفت که در نتیجه آن ۳۲۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی کرمانشاه رفع تصرف شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.