حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
شناسه : 26877

علی دهقانی از اجرای طرح جامع حد نگار (کاداستر) در ۹۸ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان خبر داد.رئیس کل دادگستری ایلام در این خصوص بیان کرد: از میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شده در استان ایلام تعداد ۴۳۶ سند تک برگ مالکیت برای یک میلیون و […]

پ
پ

علی دهقانی از اجرای طرح جامع حد نگار (کاداستر) در ۹۸ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری ایلام در این خصوص بیان کرد: از میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شده در استان ایلام تعداد ۴۳۶ سند تک برگ مالکیت برای یک میلیون و ۳۵۹ هزار هکتار از اراضی ملی استان صادر شده و با برنامه ریزی انجام شده به زودی عملیات تثبیت و صدور سند مالکیت اراضی ملی استان به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان مهم‌ترین راه پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی و مبارزه با فساد را اجرای کامل طرح کاداستر خواند و بیان کرد: سنددار شدن اراضی ملی از تصرف آن‌ها توسط زمین خواران جلوگیری می‌کند و از این رو در کاهش پدیده زمین خواری و کاهش پرونده‌های قضایی وارده به مراجع قضایی مؤثر است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین افزود: براساس بررسی‌های به عمل آمده ریشه بسیاری از اختلافات ملکی مردم با دستگاه‌های دولتی تثبیت نشدن مالکیت املاک دولتی و ملی و عدم اجرای طرح کاداستر است و چنانچه این طرح به صورت کامل اجرا شود از میزان تشکیل پرونده‌های بین مردم و دستگاه‌های دولتی کاسته می‌شود و از اتلاف بیت المال جلوگیری خواهد شد.

دهقانی حفظ انفال، کاهش پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی، کاهش اختلافات حقوقی مردم و سازمان‌های دولتی و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای قانون کاداستر بیان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.