حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
شناسه : 26798

سید امیر مرتضوی با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه اهدافی پپیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برای تحقق این اهداف کمیسیون‌های حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در استان خراسان رضوی تشکیل شد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی درباره دفاتر این کمیسون‌ها […]

پ
پ

سید امیر مرتضوی با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه اهدافی پپیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برای تحقق این اهداف کمیسیون‌های حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در استان خراسان رضوی تشکیل شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی درباره دفاتر این کمیسون‌ها بیان کرد: به منظور حل اختلافات موجود و حمایت قضایی از تولید و کارآفرینان و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های قوه قضاییه و برای تحقق سیاست‌های موجود و رفع موانع حقوقی ۱۳ دفتر کمیسیون حل اختلاف در سطح استان خراسان رضوی فعال و مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به عملکرد کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در سال گذشته، گفت: در سه ماهه اول سال گذشته ۱۴۰ جلسه برگزار و در این جلسات ۳۹۵ مصوبه صادر و مشکل ۹۵ واحد تولیدی رفع شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در سه ماهه دوم سال گذشته نیز ۱۶۸ جلسه برگزار و ۴۶۶ مصوبه صادر شد که بر اساس این مصوبات و جلسات مشکل ۹۹ واحد تولیدی مرتفع شد؛ علاوه بر آن در سه ماهه سوم سال نیز با برگزاری ۱۵۴ جلسه ۵۱۴ مصوبه صادر و مشکل ۱۱۶ واحد تولیدی برطرف شد.

مرتضوی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در این کمیسیون در سال گذشته ۴۶۲ جلسه برگزار و ۱۳۷۵ مصوبه صادر شد که خروجی آن رفع مشکل ۳۱۰ واحد تولیدی بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی درباره بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموعا هزار و ۷۶ بازدید از واحد‌های تولیدی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: از مجموعه بازدید‌ها ۳۹۰ بازدید توسط قضات و ۶۸۸ بازدید توسط متصدیان دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.