حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شناسه : 26801

 حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه بازدید سرزده از کمپ گردشگری فدک بیان کرد: با توجه به شرایطی که در این کمپ وجود دارد و اسکان مسافران در چادر، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد، اما این کافی نیست و لازم است مسؤولان این وضعیت را بهبود ببخشند.رییس کل دادگستری استان […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه بازدید سرزده از کمپ گردشگری فدک بیان کرد: با توجه به شرایطی که در این کمپ وجود دارد و اسکان مسافران در چادر، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد، اما این کافی نیست و لازم است مسؤولان این وضعیت را بهبود ببخشند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه کمپ گردشگری باغ فدک یکی از مراکز اصلی در حوزه اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران بوده و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود جای می‌دهد، ضروری است با ورود شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی طرح درازمدتی برای این باغ پیش بینی و اجرا شود و با ساخت و تجهیز سازه‌های مناسب که امکانات رفاهی آن در حد مطلوب باشد، موجبات آسایش بیشتر مسافران دیار نصف جهان فراهم شود.
وی ادامه داد: البته اختلافات حقوقی نیز در خصوص این کمپ گردشگری وجود دارد که دادگستری استان برای پیگیری و حل و فصل این اختلافات آمادگی کامل دارد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تاکید کرد: امیدواریم برای سال‌های آینده هم این مکان با این حجم از استقبال مسافران امکانات بیشتری داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.