حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۱
شناسه : 26758

پرویز توسلی‌زاده از بازگشت ۲۹ محکوم به قصاص درسال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف استان کرمانشاه خبر داد وگفت: با گذشت اولیای دم و همچنین تلاش‌های مسئولان قضایی، شورا‌های حل اختلاف، مصلحین قرآنی و بهره‌گیری از ظرفیت صلح و سازش ۲۹محکوم به قصاص به زندگی بازگشتند. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: شورا‌ها همواره […]

پ
پ

پرویز توسلی‌زاده از بازگشت ۲۹ محکوم به قصاص درسال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف استان کرمانشاه خبر داد وگفت: با گذشت اولیای دم و همچنین تلاش‌های مسئولان قضایی، شورا‌های حل اختلاف، مصلحین قرآنی و بهره‌گیری از ظرفیت صلح و سازش ۲۹محکوم به قصاص به زندگی بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: شورا‌ها همواره در مسیر اعتلای فرهنگ عفو و گذشت در جامعه گام برداشته اند، زیرا صلح و سازش از دیدگاه شرع مقدس اسلام ارزش و مرتبه بسیار بالایی دارد و در آیات متعدد قرآن کریم و روایات متعدد اشارات زیادی به این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از مهم‌ترین سیاست‌های قوه قضاییه است، تاکید کرد: به تأسی از سیره اهل بیت و با کمک معتمدین، ریش سفیدان، علما و ائمه جماعات با محوریت توسعه حل اختلاف در راستای مصالحه پرونده‌های قصاص،اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی صورت گرفته و امید است در سال جاری نیز شاهد روند رو به رشد و افزایش صلح و سازش در استان کرمانشاه باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.