حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
شناسه : 26760

علی شعبانی با اشاره به اینکه در سال گذشته از ۱۴۱ شرکت تولیدی بازدید میدانی بعمل آمده است، گفت: در همین بازه زمانی ۶۰ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است و در این ستاد مشکلات ۲۰۳ شرکت بررسی و اقدامات لازم صورت گرفته است. رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در سال گذشته […]

پ
پ

علی شعبانی با اشاره به اینکه در سال گذشته از ۱۴۱ شرکت تولیدی بازدید میدانی بعمل آمده است، گفت: در همین بازه زمانی ۶۰ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است و در این ستاد مشکلات ۲۰۳ شرکت بررسی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در سال گذشته که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نامگذاری شده بود،دادگستری قزوین در این خصوص اقدامات جدی داشت و با برطرف کردن موانعی که سر راه تولید کنندگان بود توانست زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم سازد.

علی شعبانی با بیان اینکه با اقدامات موثرقضایی در سال گذشته ۲۷ شرکت به صورت کامل احیا شدند، تاکید کرد:در همین بازه زمانی ۶۰ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و در این ستاد مشکلات ۲۰۳ شرکت بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنان صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان قزوین با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی استان در سال گذشته مشکلات ۴۴۷ شرکت بررسی و مشکلات آنان مرتفع شد افزود: با این اقدام شاهد رونق تولید در استان قزوین بوده ایم. حمایت از تولید در دادگستری قزوین دائمی است و انتظار این است مسئولانی که وظیفه‌ای در این زمینه دارند به گونه‌ای رفتار کنند  که چرخ تولید را تسهیل کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.