حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
شناسه : 26772

محمدرضا عدالتخواه  با بیان اینکه همه ما در ایجاد صلح و سازش در جامعه در هر سطحی می‌توانیم نقش آفرین باشیم، گفت: هرچه در جامعه‌ای مهر و محبت بین افراد و اقشار مختلف مختلف بیشتر باشد، تنش ها، چالش ها، نزاع‌ها و درگیری‌ها هم کاهش می‌یابد.وی اظهار کرد: بنابراین نزدیک به دو سالی می‌شود که ستاد […]

پ
پ

محمدرضا عدالتخواه  با بیان اینکه همه ما در ایجاد صلح و سازش در جامعه در هر سطحی می‌توانیم نقش آفرین باشیم، گفت: هرچه در جامعه‌ای مهر و محبت بین افراد و اقشار مختلف مختلف بیشتر باشد، تنش ها، چالش ها، نزاع‌ها و درگیری‌ها هم کاهش می‌یابد.
وی اظهار کرد: بنابراین نزدیک به دو سالی می‌شود که ستاد تألیف قلوب و کمیته‌های معین آن یعنی مصلحین و معتذرین به همت دستگاه قضایی استان راه اندازی شده، تا با ایجاد شرایط صلح و سازش بین طرفین پرونده ها؛ سبب ساز مودت و مهربانی و نزدیکی قلب‌های آنان به یکدیگر شود.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: اخذ رضایت از خانواده مقتولی که عزیز خود را در یک نزاع غیرعمدی از دست داده کار دشواری است، اما این مهم در استان به خوبی در دست پیگیری است.
عدالتخواه گفت: از این رو شاهد هستیم که پس از راه اندازی ستاد تألیف قلوب، در کمتر از دو سال گذشته ۴۲ پرونده قتل عمد در استان همدان منجر به سازش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.