حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
شناسه : 26720

پرویز توسلی زاده  با اشاره به تحولات مثبت در حوزه الکترونیک در دادگستری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان به ۴۰ دفتر افزایش‌یافته که از این تعداد ۱۹ دفتر به سامانه ملاقات مجازی زندانیان تجهیز شده‌است و خانواده‌های زندانیان می‌توانند با حضور در این دفاتر با زندانی خود به‌صورت مجازی ملاقات […]

پ
پ

پرویز توسلی زاده  با اشاره به تحولات مثبت در حوزه الکترونیک در دادگستری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان به ۴۰ دفتر افزایش‌یافته که از این تعداد ۱۹ دفتر به سامانه ملاقات مجازی زندانیان تجهیز شده‌است و خانواده‌های زندانیان می‌توانند با حضور در این دفاتر با زندانی خود به‌صورت مجازی ملاقات کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه از فروردین ماه تا پایان بهمن ماه سال گذشته  ۴۳۷ مورد ملاقات مجازی صورت گرفته است، افزود: تنها در بهمن ماه سال گذشته بیش از ۲۰۰ ملاقات به انجام رسیده است.

وی حفظ کرامت خانواده‌ها و جلوگیری از حضور غیرضروری آنان در زندان‌ها را از دیگر اهداف بهره گیری از امکان ارتباط الکترونیکی ملاقات دانست و افزود: طرح ملاقات مجازی زندانیان با خانواده هایشان با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان اجرا شد.

توسلی زاده تاکید کرد: با توسعه زیرساخت‌های لازم، امکان استفاده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای ملاقات مجازی با زندانیان در کرمانشاه فراهم شده و خانواده زندانیان می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر تعیین شده در این خصوص اقدام کنند.

وی  با بیان اینکه طرح ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌هایشان یکی از راهکار‌های دستگاه قضایی برای قطع نشدن ارتباط فرد زندانی با جامعه و بازگشت سریع‌تر به زندگی عادی است، گفت: به زودی شاهد افزایش استفاده از ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای انجام ملاقات خانواده زندانیان با آن‌ها از طریق مجازی خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.