حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
شناسه : 26655

پرویز توسلی زاده گفت: در یازده ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۰۲ هزار و ۲۷۵ پرونده در شعب شورا‌های حل اختلاف استان رسیدگی و مختومه شده است. توسلی زاده با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۲۹۵ پرونده موجودی از قبل و ۱۰۰ هزار و ۱۹۲ فقره پرونده ورودی جدید بوده است، تاکید کرد: طی این مدت […]

پ
پ

پرویز توسلی زاده گفت: در یازده ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۰۲ هزار و ۲۷۵ پرونده در شعب شورا‌های حل اختلاف استان رسیدگی و مختومه شده است.

توسلی زاده با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۲۹۵ پرونده موجودی از قبل و ۱۰۰ هزار و ۱۹۲ فقره پرونده ورودی جدید بوده است، تاکید کرد: طی این مدت ۱۰۲ هزار و ۲۷۵ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شد که ۴۴ هزار و ۷۶۵ فقره آن از طریق ایجاد مصالحه بین طرفین ختم شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه با مجموعه فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان حدود ۳۸ درصد پرونده‌های قابل سازش در استان به مصالحه ختم شده است، گفت: مجموعه اعضای شورا‌های حل اختلاف استان تلاش می‌کنند رسیدگی به پرونده‌های ورودی به شعب با دقت و در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.