حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
شناسه : 26623

پرویز توسلی‌زاده از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و تاکید کرد: راهکار‌های لازم برای اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در استان کرمانشاه صورت گرفته‌است. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و اهتمام ویژه در مسیر نیل […]

پ
پ

پرویز توسلی‌زاده از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و تاکید کرد: راهکار‌های لازم برای اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در استان کرمانشاه صورت گرفته‌است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و اهتمام ویژه در مسیر نیل به اهداف مندرج در سند تحول قضایی مبنی بر بکارگیری از همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات تأکید کرد و افزود: رسیدن به این مهم مستلزم ترویج فرهنگ استفاده از سند رسمی و تبیین جایگاه آن در جامعه است.

وی در ادامه از صدور سند کاداستری یک میلیون و ۴۶۹ هزار هکتار از اراضی ملی کرمانشاه خبر داد و گفت: از یک میلیون و ۵۳۱ هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت شده در استان کرمانشاه برای یک میلیون و ۴۶۹ هزار هکتار سند کاداستری صادر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.