حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
شناسه : 26620

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ، در خصوص آمار دقیق میزان اراضی ملی و منابع طبیعی آزاد شده در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرفات اراضی ملی، سال گذشته ۴ هزار و ۱۳۳ پرونده درخصوص رفع تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان فارس تشکیل […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ، در خصوص آمار دقیق میزان اراضی ملی و منابع طبیعی آزاد شده در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرفات اراضی ملی، سال گذشته ۴ هزار و ۱۳۳ پرونده درخصوص رفع تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان فارس تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس درباره تعداد پرونده‌های منتهی به صدور حکم بیان کرد: از تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری استان فارس ۲ هزار و ۳۱۹ پرونده منتهی به صدور حکم شده است.

وی درباره مساحت اراضی اعاده شده به بیت المال بیان کرد: سال گذشته با تلاش همکاران بنده در مجموع ۲ هزار و ۷۵۱ هکتار از اراضی تصرف شده اعاده شدند و به بیت المال بازگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه در این پرونده‌ها تعدادی نیز به عنوان متهم حضور دارند گفت: ۴ هزار و ۳۶۶ متهم تعدی به اراضی ملی در پرونده‌های تشکیل شده حضور دارند.

رئیس کل دادگستری استان فارس درباره قلع و قمع اراضی تصرف شده غیر مجاز تصریح کرد: سال گذشته از میان ساخت و ساز‌های غیر مجاز صورت گرفته تعداد هزار و ۷۰۰ مورد قلع و قمع شدند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر اقدامات صورت گرفته، دادگستری استان فارس اقدامات مؤثر دیگری را نیز در خصوص شناسایی و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها انجام داده است گفت: مطابق گزارش‌های واصله، در سال گذشته تعداد ۶۰۲ مورد تصرفات در حریم و بستر رودخانه‌های استان شناسایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: در همین راستا اقدامات قضایی پیرامون برخورد با تصرفات مذکور در دستور کار قرار گرفت و از این تعداد مجموعاً معادل ۸۷.۲۶ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه‌ها آزادسازی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.