حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
شناسه : 26474

علی جمادی در بازدید از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به این‌که امسال عملکرد خوبی در حوزه رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در مرجع قضایی و تعزیرات داشتیم، گفت: در مجموع امسال هزار و ۶۰۲ پرونده در این حوزه تشکیل شده که به‌همراه ۷۰۶ پرونده از سال‌های پیش، به دو […]

پ
پ

علی جمادی در بازدید از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به این‌که امسال عملکرد خوبی در حوزه رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در مرجع قضایی و تعزیرات داشتیم، گفت: در مجموع امسال هزار و ۶۰۲ پرونده در این حوزه تشکیل شده که به‌همراه ۷۰۶ پرونده از سال‌های پیش، به دو هزار و ۳۰۸ پرونده اموال تملیکی رسیدگی و برای آن‌ها حکم نهایی صادر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به این‌که تعیین‌تکلیف این میزان پرونده موجب خالی و بسته شدن بیشتر انبار‌های اموال تملیکی شده، گفت: تا چندی پیش جایی برای ورود و انبار کالا  نبود، اما اکنون دو یا سه انبار برای ورودی کالا داریم که نشان‌دهنده ساماندهی مناسب کارکنان مجموعه اموال تملیکی است.

وی درباره کالا‌هایی که در این انبار‌ها هستند گفت: بیشتر کالا‌های موجود از نوع فاسدشدنی  یا ممنوع هستند که یا تاریخ آن‌ها گذشته یا باید امحا شوند و البته بیشترشان نابودسازی شده‌اند.

جمادی ادامه داد: در این بازدید دیده شد که برخی از کالا‌ها که زمان زیادی از ورود آن‌ها به انبار نگذشته هنوز تعیین‌تکلیف نشده‌اند، که با پیگیری دادستانی بوشهر و دستورات مقتضی تا پیش از پایان سال این کالا‌ها تعیین‌تکلیف و از انبار‌ها خارج می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر درباره موانع به انجام رسیدن برخی پرونده‌ها در زمان مناسب گفت: گاهی برای تعیین‌تکلیف برخی کالا‌ها مشکلاتیمانند دخیل بودن برخی دستگاه‌ها در صدور مجوز، مواد خوراکی و آشامیدنی که باید با همکاری‌های میان دستگاه قضا، اموال تملیکی و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در محل تعیین‌تکلیف شوند وجود دارد  و باید دید اگر چنین کالا‌هایی قابلیت استفاده دارند پیش از پایان تاریخ مصرف، به محل استفاده برسند و اگر نیاز به امحا دارند، نابود شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.