حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
شناسه : 26414

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و در تداوم اجرای دستور دادستان تهران در خصوص نظارت بر بازاربویژه در ایام پایانی سال، گشت مشترک دادسرای ناحیه ۱۱ تهران از اماکن عرضه عمده کالا‌های اساسی در خیابان انبار نفت بازرسی کرد. محمد خلیل زاده، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۱، با بیان اینکه اهداف […]

پ
پ

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و در تداوم اجرای دستور دادستان تهران در خصوص نظارت بر بازاربویژه در ایام پایانی سال، گشت مشترک دادسرای ناحیه ۱۱ تهران از اماکن عرضه عمده کالا‌های اساسی در خیابان انبار نفت بازرسی کرد.

محمد خلیل زاده، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۱، با بیان اینکه اهداف این بازدید شامل واحد‌های صنفی و تجاری واقع در میدان گمرک، خیابان ایروانی و خیابان انبار نفت مهمترین مراکز عرضه کالا‌های اساسی در تهران هستند؛ اظهار کرد: در این برنامه از محل عرضه کالا‌های اساسی به صورت خرده و عمده و چند فروشگاه زنجیره‌ای بازرسی کردیم.

وی افزود: در نتیجه این بازدید‌ها که با همراهی نمایندگان آموزش دیده سازمان‌های متولی و حضور ضابطان قضایی و کارشناسان بهداشت صورت گرفت، چند واحد صنفی شامل مرغ فروشی و آجیل فروشی که از حیث بهداشتی مشکلات جدی داشتند اخطار پلمب گرفتند تا ظرف ۴۸ ساعت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و چند مغازه برنج فروشی که عرضه برنج بالاتر از قیمت مصوب داشتند؛ به علت گرانفروشی در محل جریمه شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۱ تهران افزود: برخی از صنوف پروانه کسب نداشتند، در مواردی قطعه بندی مرغ بدون مجوز و در شرایط غیر بهداشتی انجام می‌گرفت و برخی از آجیل فروشی‌ها هم طبقه بالای محل کسب را بدون دریافت مجوز به محل بو دادن آجیل تبدیل کرده بودند که با همه موارد برخورد قانونی صورت گرفت و برای موارد بهداشتی پرونده قضایی تشکیل شد.

معاون دادستان تهران همچنین به جمع آوری کالا‌های غیر بهداشتی از بازار و کشف مقادیری کالای قاچاق اشاره کرد و اظهار کرد: مواردی کالای قاچاق کشف و در محل پلمب و جهت بررسی وضعیت پروانه‌های گمرکی پرونده تشکیل شد.

به گفته معاون دادستان تهران این دومین برنامه گشت مشترک دادستانی با حضور نمایندگان سازمان‌های تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل بهداشت، اتاق اصناف تهران، بسیج اصناف، قرارگاه ثارالله و پلیس امنیت اقتصادی فاتب در محدوده منطقه ۱۱ تهران بود و نظارت‌های ادواری بر بازار در این ناحیه ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.