حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
شناسه : 26315

ناصر عتباتی با اعلام خبر رهایی از قصاص یک محکوم اظهار کرد: پرونده این محکوم پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری یک خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه شد و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص مهیا شده بود. وی افزود: […]

پ
پ

ناصر عتباتی با اعلام خبر رهایی از قصاص یک محکوم اظهار کرد: پرونده این محکوم پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری یک خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه شد و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص مهیا شده بود.

وی افزود: با ورود دادستانی خوی و تلاش‌های موثر در جهت برقراری صلح و سازش و با میانجی گری و وساطت دادستان، به یمن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) اولیای دم با اعلام رضایت یک روز قبل از اجرای حکم، حیاتی دوباره به محکوم علیه که جوانی ۳۳ ساله بود دادند و فرصت دوباره زندگی را به او بخشیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.