حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
شناسه : 26134

احمد آقایی به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از اسکله جوکندان تالش و همچنین اداره برق کرگانرود بازدید کرد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به کمبود برق و نوسانات زیادی که در فصول مختلف موجب نارضایتی مردم منطقه کرگانرود شده است، اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

احمد آقایی به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از اسکله جوکندان تالش و همچنین اداره برق کرگانرود بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به کمبود برق و نوسانات زیادی که در فصول مختلف موجب نارضایتی مردم منطقه کرگانرود شده است، اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان قسمتی از اراضی این منطقه جهت تاسیس نیروگاه در اختیار اداره برق قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تقویت برق این شهرستان بیش از ۵۰ هزار خانوار از شبکه برق بهره‌مند شده و موجبات رضایتمندی مردم فراهم می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در بخش دیگری از بازدید‌ها با بیان لزوم صیانت از جنگل‌های هیرکانی و با توجه به پیگیری سازمان‌های مرم نهاد افزود: ساخت اسکله جوکندان تالش مغایر با قوانین و پروتکل‌های زیست محیطی بوده و پوشش جنگلی منطقه را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از سرمایه داران خوشنام و باسابقه استقبال کرده و از آنان حمایت می‌کند، اظهار کرد: ایجاد کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی که مواد اولیه آن‌ها از طریق زراعت چوب تامین می‌شود علاوه بر اینکه موجب گسترش فضای سبز و افزایش پوشش جنگلی می‌شود بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه را نیز فراهم می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.