حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
شناسه : 26072

جلسه این هفته ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون توسعه حل اختلاف، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری، مسئولین ادارات مربوطه، مدیران و کارشناسان بانک‌ها و متصدیان پنج واحد تولیدی برگزار شد. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این جلسه بیان کرد: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در […]

پ
پ

جلسه این هفته ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون توسعه حل اختلاف، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری، مسئولین ادارات مربوطه، مدیران و کارشناسان بانک‌ها و متصدیان پنج واحد تولیدی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این جلسه بیان کرد: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیار قوه قضاییه از وظایف این ستاد است و مصوبات آن لازم الاجراست.

توسلی زاده با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌هایی که در اجرای مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تمکین نکنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی استان، گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

در ابتدای جلسه، متصدیان واحد‌های تولیدی مشکلات خود را بیان کردند. تعطیلی واحد تولیدی، توقف کار، راه اندازی مجدد، استمهال بدهی، تعیین تکلیف بدهی و … از درخواست‌های اعضای جلسه و طرفین بود که طرح و بررسی و تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است در این جلسه، مشکلات ۵ واحد تولیدی بررسی و جهت رفع موانع پیش روی آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.