حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
شناسه : 26078

مجتبی قهرمانی بیان کرد: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی دادستان عمومی و انقلاب قشم به ضابطین برای پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی، مأموران دریابانی یک عدد مشک ماری شکل حاوی ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را در بندرگاه این جزیره، کشف و ضبط کردند. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی بیان کرد: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی دادستان عمومی و انقلاب قشم به ضابطین برای پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی، مأموران دریابانی یک عدد مشک ماری شکل حاوی ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را در بندرگاه این جزیره، کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: مشک سوخت کشف شده تا اعماق دریا امتداد داشته و از این طریق، گازوئیل قاچاق به شناور‌ها انتقال داده می‌شد.

وی تصریح کرد: ارزش تقریبی سوخت‌های مکشوفه ۲ میلیارد و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال برآورد شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: بنابر گزارش ضابطان، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل نگهداری این محموله قاچاق، ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.