حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
شناسه : 26040

به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت انوار کربلا، ۱۶ نفر از زندانیان غیر خشن استان طی مراسمی با حضور جمعی از خدام مسجد مقدس جمکران به دستور دادستان عمومی و انقلاب قم از زندان آزاد شدند. در این مراسم که به همت انجمن حمایت از زندانیان استان در زندان مرکزی قم برگزار شد، […]

پ
پ

به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت انوار کربلا، ۱۶ نفر از زندانیان غیر خشن استان طی مراسمی با حضور جمعی از خدام مسجد مقدس جمکران به دستور دادستان عمومی و انقلاب قم از زندان آزاد شدند.

در این مراسم که به همت انجمن حمایت از زندانیان استان در زندان مرکزی قم برگزار شد، به رسم تبرک، توسل و استعانت از خاندان ولایت و امامت، پرچم حرم‌های متبرک حضرت علی علیه السلام، حضرت امام حسین علیه السلام، حضرت عباس علیه السلام، حضرت زینب سلام الله علیها، حضرت رقیه سلام الله علیها، حضرت امام رضا علیه السلام و مسجد مقدس جمکران جمع حاضران این مراسم را نورانی و معطر ساخت.

اهدای نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به دادستان قم و مدیر کل زندان‌های قم، سخنرانی مدیر کل زندان‌های استان و معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، مدیحه سرایی و اهدای بسته‌های معیشتی به زندانیان از برنامه‌های این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.