حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
شناسه : 26019

مجتبی قهرمانی در بازدید از محل دادگستری جزیره کیش، با مردم دیدار کرد و ضمن اطلاع از مشکلات آنها دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تأکیدات رئیس […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی در بازدید از محل دادگستری جزیره کیش، با مردم دیدار کرد و ضمن اطلاع از مشکلات آنها دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی و مفاد سند تحول و با حضور در جمع مردم ضمن اطلاع از مشکلات موجود، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مسائل و رفع موانع پیش روی آن ها صورت می گیرد.

وی همچنین با تأکید بر این مطلب که درخواست‌های مردم جزیره کیش تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با حقوق عامه با مسئولان دستگاه‌های متولی مطرح شده است تا با توجه به الزامات قانونی و وظایف این دستگاه ها، روند رسیدگی به مطالبات مردم تسریع شود. بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از پروژه در دست احداث ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش  در ادامه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از پروژه در دست احداث ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش از نزدیک بازدید و دستورات لازم را نیز در خصوص تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن صادر کرد.

قهرمانی در حاشیه این بازدید تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی فراهم سازد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با تکمیل و افتتاح پروژه‌های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب بخشی به ارائه خدمات قضای موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.

گفتنی است؛ ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش در فضایی به مساحت ۳هزار مترمربع در دو طبقه شامل فضا‌های اداری، شعب قضایی، سالن اجتماعات و دیگر محوطه‌های جانبی مورد نیاز در حال احداث است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.