حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
شناسه : 25962

مجتبی قهرمانی به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی جزیره کیش بازدید کرد و با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری، دادسرا و شورا‌های حل اختلاف جزیره کیش ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی جزیره کیش بازدید کرد و با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری، دادسرا و شورا‌های حل اختلاف جزیره کیش ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی همچنین با برخی از مراجعین این حوزه قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

در جریان این بازدید، یاسین مطهری‌زاده رئیس دادگستری و محمد عباسی دادستان کیش، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.