حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
شناسه : 25956

حسن بابایی در سفر استانی خود به استان اردبیل به همراه معاونین و مدیران کل سازمان در گلزار شهدای شهرستان اردبیل حضور یافت و با نثار گل و عطر افشانی با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرد. معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به مقام والای شهدا و تاثیر آنها در انقلاب گفت: […]

پ
پ

حسن بابایی در سفر استانی خود به استان اردبیل به همراه معاونین و مدیران کل سازمان در گلزار شهدای شهرستان اردبیل حضور یافت و با نثار گل و عطر افشانی با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به مقام والای شهدا و تاثیر آنها در انقلاب گفت: نقش شهدا در انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار است و یاد آنها مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است.

وی با تاکید بر اینکه نقش شهدا و ایثارگران را بایستی پر رنگ کنیم، افزود: بر همه مسئولان و مردم واجب است که یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگهدارند و با رفتار و اعمال خود سعی کنند با تبعیت از مقام معظم رهبری در مسیر امام و شهدا قدم بردارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.