حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
شناسه : 25915

 ناصر عتباتی در سی و دومین جلسه شورای معاونان بیان کرد: تقدیر و تشکر از همکاران عزیز را وظیفه خود می‌دانم چرا که باز هم در اوضاع شدت گرفتن کرونا نگذاشتند کار رسیدگی و احقاق حق مردم تعطیل شود و علیرغم سختی بسیار زیاد کار، در محل کار خود حاضر و ارائه خدمت کردند. رئیس […]

پ
پ

 ناصر عتباتی در سی و دومین جلسه شورای معاونان بیان کرد: تقدیر و تشکر از همکاران عزیز را وظیفه خود می‌دانم چرا که باز هم در اوضاع شدت گرفتن کرونا نگذاشتند کار رسیدگی و احقاق حق مردم تعطیل شود و علیرغم سختی بسیار زیاد کار، در محل کار خود حاضر و ارائه خدمت کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: چشم امید بسیاری از مراجعان به دستگاه قضایی، به همکاران قضایی و اداری هست، حتی در برخی اقداماتی که مرتبط به دستگاه قضایی نیست، مردم به دادگستری‌ها مراجعه می‌کنند و آن را امید و ملجا خود می‌دانند و همکارانمان با سعه صدر پاسخ آن‌ها را می‌دهند و ارشاد و راهنمایی لازم را معمول می‌کنند.

وی ادامه داد: کارکنان دستگاه قضایی امانتدار مردم و بیت المال هستند و دستگاه قضایی هر جایی که نیاز باشد ورود می‌کند و اجازه کوچکترین تضییع حق مردم و بیت المال را به عده‌ای سود جو نمی‌دهد و در مقابل هجمه‌هایی که قصد تضعیف و سست کردن دستگاه قضایی را دارند می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد که این افراد به مطامع منفعت طلبانه خود برسند.

عتباتی با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی اجرای قانون برای برقراری نظم، عدالت و احقاق حق افراد در جامعه هست، گفت: اجازه بی قانونی را به کسی نمی‌دهیم و هیچ عاملی نمی‌تواند ما را در انجام وظایف خود سست و تضعیف کند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه صحبت‌های خود از تشکیل کارگروهی برای تنظیم و طراحی برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ در دادگستری استان خبر داد و گفت: این کارگروه در ایام آتی با همفکری و هم اندیشی، برنامه عملیاتی دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ را تنظیم و طراحی خواهند کرد و به مانند برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ پس از تکمیل نهایی جهت ابلاغ و اجرا به کل حوزه‌ها و واحد‌های قضایی ارسال و ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه یک نقشه راه منسجم و منظم است که هم کیفیت و هم کمیت عملکرد دادگستری استان را ریل گذاری خواهد کرد تا با همدلی و هماهنگی اجرا و نتایج مطلوب آن در ماه‌های آتی نمایان شود.

عتباتی در پایان با تبریک روز وکیل به جامعه وکلا به طرح موضوع وکلای صلح یار پرداخت و گفت، باید از ظرفیت وکلا در بحث صلح و سازش هم بهره گرفت و با هماهنگی و همراهی وکلا اختلافات و دعاوی مردم را به سمت و سوی سازش سوق داد.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان مرکز استان به بیان نحوه بکارگیری صلح یاران و همچنین استفاده از ظرفیت داوری برای برقراری صلح و سازش در اختلافات مردم پرداخت و مطالبی را در این خصوص بیان کرد و سپس زارع سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان در بهمن ماه و بازرسی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پرداخت و سپس محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گزارشی در خصوص بازرسی‌های حقوق شهروندی ماده ۲۸ و آموزش ارائه کرد و در ادامه سایر اعضا شورای معاونین فراخور دستورات جلسه به بیان نکته نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.