حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
شناسه : 25912

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در مراسم معارفه قائم مقام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان، انتصاب مدیران جوان و جهادی را در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه مهم و موثر ارزیابی کرد. وی بازرسی از واحد‌های ثبتی را از اقدامات ارزنده رئیس سازمان ثبت اسناد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در مراسم معارفه قائم مقام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان، انتصاب مدیران جوان و جهادی را در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه مهم و موثر ارزیابی کرد.

وی بازرسی از واحد‌های ثبتی را از اقدامات ارزنده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کاهش مراجعات مردمی و رضایتمندی مردم نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق سلامت دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه را از اولویت‌های این قوه دانست و افزود: انتصابات جدید با رویکرد شایسته سالاری و بهره گیری از مدیران جهادی انجام می‌پذیرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه نیز در این مراسم نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در خدمات رسانی به مردم بسیار گسترده خواند و افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت ارتباط دائمی با مردم، بهترین محور برای تمدن سازی است و سالم سازی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اولویت‌های مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللهی ضمن تبیین خصوصیت ضد فساد، وارستگی و اقتدار کاری مدیران کل حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه افزود: اگر سازمانی به سمت و سوی ارتقای سلامت اداری و فساد زدایی حرکت کند، در بخش مدیریت دغدغه‌ای نخواهد داشت.

در این مراسم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پویایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور در تثبیت مالکیت‌ها بسیار پراهمیت است.

حسن بابایی با اشاره به اهمیت کاداستر در کاهش دعاوی کیفری و حقوقی بیان کرد: با همت و تلاش مدیران جهادی و کارکنان مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور برای بیش از سی میلیون هکتار اراضی ملی با رعایت مستثنیات اسناد کاداستری صادر شده و ان شالله جشن کاداستر اراضی ملی در انتهای سال برگزار می‌شود.

وی در ادامه به کاداستر اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در تمام استان‌ها و واحد‌های ثبتی قرارگاه جهاد کشاورزی راه اندازی شده است که امیدواریم گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود.

در ادامه مراسم بابازاده مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گزارشی از عملکرد خود در جهت افزایش سلامت اداری و مبارزه با فساد ارائه کرد و  فتاحی قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان نیز کاهش مراجعات مردمی و الکترونیکی کردن کلیه خدمات ثبتی را در پیشگیری از جرایم مهم دانست و صیانت از منابع انسانی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

در انتها ضمن تکریم بابازاده، فتاحی به عنوان قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.