حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
شناسه : 25742

دهقانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداری و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان ایلام با تأکید بر لزوم رعایت دقت و سرعت در ارائه خدمات پزشکی قانونی به مراجعان، اقدامات اداره کل پزشکی قانونی استان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار استمرار ارتقاء خدمت رسانی به مردم شد. رئیس کل دادگستری استان ایلام […]

پ
پ

دهقانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداری و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان ایلام با تأکید بر لزوم رعایت دقت و سرعت در ارائه خدمات پزشکی قانونی به مراجعان، اقدامات اداره کل پزشکی قانونی استان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار استمرار ارتقاء خدمت رسانی به مردم شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با ابراز خرسندی از راه اندازی آزمایشگاه‌های جدید پزشکی قانونی استان بر تلاش در راستای دایر شدن شعب این اداره کل در کلیه شهرستان‌های استان تاکید کرد.

وی همچنین به منظور بررسی نحوه رسیدگی به درخواست‌های مردم، با تعدادی از مراجعین پزشکی قانونی ایلام گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات آنان از چگونگی رسیدگی به پرونده‌ها مطلع شد.

در این دیدار همچنین طهماسبی مدیر کل پزشکی قانونی استان گزارشی از اقدامات انجام شده، طرح‌های پژوهشی، همکاری با دانشگاه‌های مختلف استان، برگزاری دوره‌های تخصصی، تجهیز آزمایشگاه‌های جدید و برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.