حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
شناسه : 25588

 ذبیح الله خداییان ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و پرونده آن‌ها را بررسی کرد.وی در جریان استماع اظهارات مراجعه کننده‌ای از استان اردبیل پیرامون تملک وثیقه توسط بانک به معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان ماموریت داد موضوع را با همکاری بازرس کل استان پیگیری کند.خداییان […]

پ
پ

 ذبیح الله خداییان ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و پرونده آن‌ها را بررسی کرد.وی در جریان استماع اظهارات مراجعه کننده‌ای از استان اردبیل پیرامون تملک وثیقه توسط بانک به معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان ماموریت داد موضوع را با همکاری بازرس کل استان پیگیری کند.
خداییان پیرامون مشکل مراجعه کننده‌ای از گیلان که در پی پرونده‌های متعدد با شکایت شاکی خصوصی، شهرداری و کمیسیون ماده ۱۰۰ حق ورود به منزل از وی سلب شده بود، طی تماسی تلفنی با رئیس کل دادگستری استان گیلان در جریان پرونده قرار گرفت و ضمن ارائه پیشنهادات قضایی برای رسیدگی و حل وفصل پرونده‌های مراجعه‌کننده مذکور، دستوراتی را در این زمینه صادر کرد.

همچنین پانزده نفر از نمایندگان اعضای تعاونی‌های ۳۳ گانه در جریان حضور خداییان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با وی ملاقات کردند و مشکلاتشان از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور شنیده شد؛ بنابراین گزارش، در جریان حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مجموعا ۱۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است؛ احمد اسدیان معاون سیاسی-قضایی، مصطفی علی اصغرپور معاون امور اقتصادی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی کل کشور نیز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست‌های تعدادی از تولیدکنندگان و مراجعه کنندگان پیرامون موضوعات مرتبط با این سازمان رسیدگی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.