حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
شناسه : 25357

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی بیان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه و جمعی از مسئولان این شهرستان، ٣٠ هزار متر مربع از اراضی واقع در حریم ۶۰ متری دریا که در مالکیت دستگاه هاى دولتى بود آزاد سازى شد. وی همچنین تأکید کرد: مستحدثات ایجاد شده در این اراضی […]

پ
پ

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی بیان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه و جمعی از مسئولان این شهرستان، ٣٠ هزار متر مربع از اراضی واقع در حریم ۶۰ متری دریا که در مالکیت دستگاه هاى دولتى بود آزاد سازى شد.

وی همچنین تأکید کرد: مستحدثات ایجاد شده در این اراضی و در حریم ۶۰ متری ساحل نیز تخریب شد و این زمین‌های ساحلی برای استفاده در دسترس عموم مردم قرار گرفته استرئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر وجود جدیت در پیگیری موضوع آزادسازی سواحل خاطر نشان کرد: از دستگاه‌های متولی خواسته شده است که با تشدید نظارت ها، تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند تا سواحل آزادشده بار دیگر به تصرف عده دیگری درنیاید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.