حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شناسه : 25274

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۲ هزار و ۹۹۹ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری خوزستان موفق به دیدار مستقیم با رئیس کل دادگستری، معاونین وی و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی شدند. در این مدت ۶۴۰ جلسه ملاقات مردمی در دفتر رئیس کل و با حضور معاونین وی و همچنین در […]

پ
پ

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۲ هزار و ۹۹۹ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری خوزستان موفق به دیدار مستقیم با رئیس کل دادگستری، معاونین وی و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی شدند.

در این مدت ۶۴۰ جلسه ملاقات مردمی در دفتر رئیس کل و با حضور معاونین وی و همچنین در حوزه‌های قضایی سراسر استان برگزار و دستورات مقتضی برای رسیدگی به امور ملاقات شوندگان صادر شد.

دیدار‌های مردمی مدیران قضایی استان و معاونین آن‌ها به صورت هفتگی و همچنین در مناسبت‌های مختلف و در مراسم نماز جمعه هر هفته برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.