حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
شناسه : 25268

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان از کارخانه شیر پگاه اصفهان بازدید کردند. رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید بیان کرد: ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان از یکی از کارخانه‌های بزرگ لبنی کشور به نام […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان از کارخانه شیر پگاه اصفهان بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید بیان کرد: ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان از یکی از کارخانه‌های بزرگ لبنی کشور به نام شرکت پگاه اصفهان بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: این کارخانه یکی از واحد‌های تولیدی موفق استان است که به رغم اشتغال آفرینی بالا مشکلاتی نیز دارد که بخش عمده‌ای از آن با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی دادگستری استان مرتفع شده و سایر مشکلات نیز ظرف دو هفته آینده با تشکیل جلسه و پیگیری‌های لازم، رفع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: معتقد هستیم اولویت اول همه مجموعه‌های مسئول در حوزه اقتصادی باید حمایت از تولید در تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد و در میدان و جبهه وسیعی که دشمن در جنگ اقتصادی برای ما ایجاد کرده، باید با تقویت جبهه و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و رزمندگان این جبهه به ندای رهبری لبیک بگوییم.

رئیس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: بنابراین دادگستری کل استان در این حوزه بسیار مصمم، جدی و قاطع بوده و در صورت مشاهده کوتاهی، کم کاری یا بی توجهی و بی مبالاتی دستگاه‌های دولتی یا مجموعه‌هایی که در حوزه حمایت و رفع موانع تولید وظیفه قانونی بر عهده دارند، قطعاً مراتب با تشکیل پرونده قضایی از باب ترک فعل موارد را پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: البته بحمدالله همراهی و همکاری مجموعه‌های پیگیر در استان خوب بوده، ولی در عین حال به نظر می‌رسد برخی مشکلات را می‌توان با هماهنگی بیشتر، زودتر برطرف کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.