حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شناسه : 25141

احمد موقری در جلسه «پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری با اولویت مراکز استان‌ها و روستا‌های حریم آن شهرستان»، تکمیل کمربند سبز کلانشهر تبریز در راستای حفظ کاربری‌های تعریف شده و جلوگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی و تصرف غیرمجاز اراضی، خرد شدن اراضی و نهایتاً توسعه فضای سبز مورد نیاز […]

پ
پ

احمد موقری در جلسه «پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری با اولویت مراکز استان‌ها و روستا‌های حریم آن شهرستان»، تکمیل کمربند سبز کلانشهر تبریز در راستای حفظ کاربری‌های تعریف شده و جلوگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی و تصرف غیرمجاز اراضی، خرد شدن اراضی و نهایتاً توسعه فضای سبز مورد نیاز شهر تأکید کرد.

وی گفت: سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی مکلّف به اعلام حریم اراضی خود به شهرداری هستند تا در صدور پروانه‌های ساخت و ساز رعایت و از ساخت و ساز در حریم اراضی دولتی جلوگیری شود.

در این جلسه موضوع اجرای طرح جامع حدنگار (کاداستر) در ارگان‌های نظامی نیز بررسی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.