حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شناسه : 25062

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه‌قضاییه در نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر اعلام کرد. در این نامه ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به حادثه شهادت مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی و یادآوری سعه‌ی صدر و رفتار انسان‌دوستانه‌ پلیس، مرکز وکلا اعلام کرده است: […]

پ
پ

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه‌قضاییه در نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر اعلام کرد.

در این نامه ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به حادثه شهادت مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی و یادآوری سعه‌ی صدر و رفتار انسان‌دوستانه‌ پلیس، مرکز وکلا اعلام کرده است: همان‌گونه که اعلان حمایت‌های لازمِ حقوقی و تسهیل دست‌یابی مردم به خدمات قضایی و حفظ حقوق عامه از اهداف تشکیل این مرکز برشمرده شده است، به‌منظور حمایت از خانواده شهید رنجبر و نیرو‌های عزیز انتظامی، این مرکز آمادگی دارد به‌عنوان وکیل مدافع به این دعوی ورود کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.