حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
شناسه : 24423

 حجت الاسلام والمسلمین امیرخانی در پنجمین جلسه هیأت استانی اتقان آراء قضایی دادگستری کل استان کردستان اظهار کرد: در این هیأت استانی، کارگروه‌های تخصصی کیفری و حقوقی اتقان آرا تشکیل شده است و تاکید جدی بر ارتقای کیفیت و کمیت آرای صادره توسط قضات دادگستری استان است. معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین امیرخانی در پنجمین جلسه هیأت استانی اتقان آراء قضایی دادگستری کل استان کردستان اظهار کرد: در این هیأت استانی، کارگروه‌های تخصصی کیفری و حقوقی اتقان آرا تشکیل شده است و تاکید جدی بر ارتقای کیفیت و کمیت آرای صادره توسط قضات دادگستری استان است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان و دبیر هیات استانی اتقان آرای دادگستری کل استان کردستان گفت: رای صادره توسط قضات باید مبتنی بر علم و دانش و همچنین با اتکا بر مشورت باشد و این مهم، زمینه ساز احقاق حق در رسیدگی‌ها و جلب رضایت مردم است.

گفتنی است این جلسه در راستای بررسی و شناسایی عواملی که سبب نقش آرای صادره از دادگاه‌های کیفری و قرار‌های دادسرا‌ها در دادگستری استان کردستان می‌گردد و به دستور رئیس کل دادگستری استان کردستان برگزار شد و در نهایت مصوباتی به تصویب اعضاء حاضر در جلسه رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.