حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
شناسه : 24414

حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا قوه قضاییه در زمینه آلودگی هوا و اجرای قانون هوای پاک ورود خواهد کرد، گفت: باید براساس یک سری امکاناتی که داریم، مجموعه مشکلاتی که وجود دارد را بررسی کنیم. وی با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا یک عامل ندارد […]

پ
پ

حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا قوه قضاییه در زمینه آلودگی هوا و اجرای قانون هوای پاک ورود خواهد کرد، گفت: باید براساس یک سری امکاناتی که داریم، مجموعه مشکلاتی که وجود دارد را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا یک عامل ندارد بلکه عوامل مختلفی در آن نقش دارند، ادامه داد: مردم حق دارند که هوای پاک داشته باشند، اما این یک بلیه‌ای است که اکثر کشورها به ویژه کشورهای صنعتی را درگیر کرده است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود، این اقدامات بخشی مربوط به صنایع است، بخشی از آن مربوط به مسائل زیست محیطی است و بخشی هم مربوط به مردم است. هر کدام از ما شهروندان در آلوده کردن هوا سهم داریم.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه باید در مسئله هوای پاک همه دست به دست هم دهیم، تصریح کرد: شهرداری‌ها، دستگاه‌های مختلف، تولیدکنندگان صنایع، تولید کنندگان خودرو همه در پیشگیری از آلودگی هوا وظیفه دارند.

وی تاکید کرد: باید مردم را هم در پیشگیری از آلودگی هوا سهیم کنیم. یعنی مردم هم بدانند که سهم شان در آلودگی هوا چقدر است و این سهم را کاهش دهند. اگر یک اراده جدی در این زمینه وجود داشته باشد که همه مردم و دستگاه‌ها در این زمینه مشارکت کنند، قطعا موفق خواهیم شد.

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به این سوال که در تصادف بهبهان با توجه به اینکه ایربگ خودروها باز نشد، پلیس سهم خودروسازان را نیز مشخص کرده است آیا برخورد قضایی نیز در این زمینه صورت می‌گیرد، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.