حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
شناسه : 23707

مجتبی قهرمانی از توقیف ۳ فروند قایق حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر دادو گفت: در این عملیات، علاوه بر توقیف شناور‌های مورد نظر، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند. وی با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از توقیف ۳ فروند قایق حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر دادو گفت: در این عملیات، علاوه بر توقیف شناور‌های مورد نظر، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دادگستری استان هرمزگان و عملیات ضربتی مأموران دریابانی،قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: یکی از مهمترین مسائلی که رئیس قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید داشته است،مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با قاطعیت و جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دادگستری هرمزگان با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.