حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
شناسه : 23425

مجتبی قهرمانی از دستگیری فرماندار سابق یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: با توجه به گزارش دستگاه‌های امنیتی در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و در مرحله تحقیقات مقدماتی است. قهرمانی تصریح کرد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود مبنی بر ارتکاب جرایم متعدد توسط متهم، وی با صدور […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از دستگیری فرماندار سابق یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: با توجه به گزارش دستگاه‌های امنیتی در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

قهرمانی تصریح کرد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود مبنی بر ارتکاب جرایم متعدد توسط متهم، وی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر عزم جدی قوه قضاییه در مبارزه با مظاهر فساد، گفت: رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.