حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
شناسه : 23319

حجت الاسلام والمسلمین اکبری درجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، اظهار کرد: متاسفانه تمایل سیری‌ناپذیری برای تصرف اراضی با ارزش استان وجود دارد و باید دفاع قدرتمند‌ی نسبت به هجوم افراد منفعت‌طلب در متولیان امر وجود داشته باشد. وی افزود: همه ما باید در هر مسئولیتی اعم از بدنه قضایی استان، نهاد‌های نظارتی، جهادکشاورزی، کمیسون […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری درجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، اظهار کرد: متاسفانه تمایل سیری‌ناپذیری برای تصرف اراضی با ارزش استان وجود دارد و باید دفاع قدرتمند‌ی نسبت به هجوم افراد منفعت‌طلب در متولیان امر وجود داشته باشد.

وی افزود: همه ما باید در هر مسئولیتی اعم از بدنه قضایی استان، نهاد‌های نظارتی، جهادکشاورزی، کمیسون ماده ۵، کمیسیون ماده ۹۹، کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده یک قانون حفظ کاربری به درستی با اجرای دقیق و به موقع قوانین و اجرای قاطعانه احکام، مانع از این دخل و تصرف‌های غیر قانونی شویم.

رئیس کل دادگستری مازندران صیانت و حفاظت از اراضی ملی را قدم اول حفظ بیت‌المال دانست و تصریح کرد: قدم دوم در این مسیر برخورد قاطعانه با کسانی است که با نفوذ و انواع رانت وارد می‌شوند و باید برخورد با این افراد به هنگام و بازدارنده باشد تا دیگر متصرفان درهیچ نقطه از استان، جرأت تصرف وتغییر کاربری نداشته باشند.

وی نقش پیشگیری را بسیار مهم دانست و گفت: چرا باید بنا‌های مجلل ساخته شوند و سپس درصدد تخریب آن برآییم مردم به این موضوعات اعتراض دارند وک املا درست است چرا که هیچ بنایی یک شبه ساخته نمی‌شود و در زمان ساخت، گشت‌ها، نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های مسئول اقدامی نکردند. همه ما می‌دانیم پیشگیری بهتر از درمان است و بهتر است با اجرای درست قوانین، افزایش نظارت‌ها، کارشناسی‌های درست و اجرای به موقع احکام مانع ازاین دست‌اندازی‌ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.