حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
شناسه : 23220

 محمدرضا بزرگمهر  با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در جامعه، گفت: آموزش و پرورش نهادی ارزشمند و مهم در جامعه است که باید همه در زمینه کمک به آموزش و پرورش پیش قدم باشند. مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر با اشاره به اقدام مهم صورت گرفته در زمینه نقشه برداری از کلیه […]

پ
پ

 محمدرضا بزرگمهر  با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در جامعه، گفت: آموزش و پرورش نهادی ارزشمند و مهم در جامعه است که باید همه در زمینه کمک به آموزش و پرورش پیش قدم باشند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر با اشاره به اقدام مهم صورت گرفته در زمینه نقشه برداری از کلیه املاک آموزش و پرورش بوشهر در یکسال گذشته، اظهارکرد: در یک سال گذشته حدود ۱۷۰ هکتار از اراضی آموزش و پرورش در لایه کاداستر جانمایی و ۹۶ هکتار تثبیت شده است.

بزرگمهر با اشاره به صدور ۶۷۰ جلد سند مالکیت در ۹ ماهه امسال افزود: صدور این میزان سند مالکیت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی معادل ۴۵ درصد را داشته است به کلیه واحد‌های ثبتی اعلام شده است درصورت مراجعه نماینده آن اداره کل مربوطه خارج ازنوبت به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کنند.

وی  با بیان اینکه ۹۴ درصد اسناد مالکیت دفترچه‌ای اداره کل آموزش و پرورش به سند کاداستری تبدیل شده است افزود: از تعداد ۷۱۵ جلد سند دفترچه‌ای آن اداره کل که از خزانه معین استان تحویل گرفته ایم تعداد ۶۷۰ جلد سند بصورت کاداستر صادر و به خزانه معین تحویل داده ایم؛ که عدم مطابقت سندباوضع موجود، عدم پاسخ دستگاه‌های ذیربط درخصوص ارائه پاسخ استعلام به نماینده دستگاه مربوطه و تعارض پلاک از مهم‌ترین دلایل عدم مابقی اسناد است.

در ادامه علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در ابتدای دیدار ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: برای جلوگیری از تعرض به اراضی آموزش و پرورش بهترین راهکار اجرای قانون جامع حدنگار و تثبیت اراضی و املاک این اداره کل است . هرچند تاکنون زحماتی کشیده شده ، ولی لازم است با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند؛ در مواردی که مستندسازی املاک آموزش وپرورش نیازبه گواهی بند دال ندارند یا املاک فاقد سابقه ثبتی می‌باشد با احرازتصرفات آموزش وپرورش صدور سند تسریع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.