حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
شناسه : 23110

حسن خانجانی موقر در جلسه حقوق عامه؛ راه، ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: در حمایت از حقوق عامه و مطالبات مطرح شده درباره امنیت و سلامت مردم در جاده‌ها باید تمامی دستگاه‌های مربوطه به جد برنامه‌ها و وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند.وی اظهار کرد: از جمله گلایه مندی‌های مردم […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر در جلسه حقوق عامه؛ راه، ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: در حمایت از حقوق عامه و مطالبات مطرح شده درباره امنیت و سلامت مردم در جاده‌ها باید تمامی دستگاه‌های مربوطه به جد برنامه‌ها و وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند.
وی اظهار کرد: از جمله گلایه مندی‌های مردم درباره سرعت گیر‌هایی است که به طور عمده در جاده‌های برون شهری و درون شهری یا بدون علامت یا با علامت ناقص وجود دارند که باید راهداری‌ها و شهرداری‌ها هرچه سریعتر این موارد را اصلاح کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: از سویی دیگر ضروری است تا خط کشی‌های جاده‌ای در تمامی مناطق به ویژه درنقاط حادثه خیز با کیفیت و استاندارد انجام شود و اصلاح هندسی برخی از گذرگاه‌ها هم فراموش نشود، مضاف بر آن که تعدادی از توقف گاه‌ها در سرپیچ‌ها و تقاطع‌ها خود حادثه آفرین هستند و باید چاره‌ای عاجل برای آن نیز اندیشید.
خانجانی موقر درباره آموزش فرهنگ ترافیکی در سطح جامعه که در سال‌های اخیر آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته، هم عنوان کرد: باید دستگاه‌های متولی برای فرهنگ سازی در این رابطه هم از ظرفیت‌های آموزش حضوری و عمومی بهره بگیرند و هم در فضای مجازی به طور گسترده به اشاعه آموزش‌های ترافیکی بپردازند.
وی تصریح کرد: طرح‌های آموزشی در حوزه نهادینه سازی فرهنگ ترافیکی نباید منحصر به آموزش حضوری یا مجازی باشد، بلکه می‌طلبد تا ارائه طرح‌ها به سمتی هدایت شود تا خود تابلو‌های راهنما چه در جاده‌های درون شهری و چه برون شهری تبیین کننده نکات آموزشی باشد، که متأسفانه این مسئله در استان همدان دیده نشده است.
این مقام مسئول در استان همدان در ادامه با اشاره به تخلفات حادثه سازی که در قانون، مسئولیت مدنی به دنبال آن ذکر شده، هم گفت: در این رابطه متأسفانه چه از سوی راهور و چه از سوی شرکت‌های بیمه، اطلاع رسانی‌های دقیق و جامع برای مردم انجام نگرفته است.
خانجانی موقر همچنین عنوان کرد: رعایت حقوق عامه در راستای حفظ سلامت مردم در جاده‌ها آن هم با اصلاح نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا و آموزش همگانی فرهنگ ترافیکی ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.