حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
شناسه : 22760

علیرضا باوی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان خوزستان از سازش پرونده ۳ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف اهواز خبر داد و گفت: ۳ سال پیش بین سه نفر بر سر مطالبه مالی اختلافی بوجود آمد و این اختلاف منجر به تشکیل بیش از ۳۴پرونده توسط آنها در شعب مختلف شورای حل اختلاف اهواز […]

پ
پ

علیرضا باوی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان خوزستان از سازش پرونده ۳ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف اهواز خبر داد و گفت: ۳ سال پیش بین سه نفر بر سر مطالبه مالی اختلافی بوجود آمد و این اختلاف منجر به تشکیل بیش از ۳۴پرونده توسط آنها در شعب مختلف شورای حل اختلاف اهواز علیه یکدیگر می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: با توجه به اهداف و سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حل و فصل پرونده‌ها با صلح و سازش، اعضای شورای حل اختلاف اهواز بعد از تشکیل چهار جلسه موفق شدند این پرونده‌ها را به سازش برسانند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد شورای حل اختلاف اهواز در حل و فصل این پرونده‌ها اظهار داشت: تحقق این اقدام در کنار دیگر دستاورد‌ها، حاصل همدلی و تلاش بی‌دریغ قاضی و اعضاء در راستای وظیفه ذاتی و خطیر شورا‌ی حل اختلاف که همان ترغیب و تشویق اصحاب دعوی به مصالحه و اصلاح ذات البین است؛ که جا دارد از تلاش و زحمات آنان تقدیر کرد.

باوی در ادامه عنوان کرد: صلح و سازش در احقاق حق و پیشگیری از وقوع جرائم، نقش اثر بخش و بسزایی دارد و باید در ترویج و گسترش آن تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.