حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
شناسه : 22610

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان کُردستان صبح امروز مورخ ۲۸ آذرماه حکم حیدر قربانی، یکی از اعضای گروهک تروریستی و جنایتکار دموکرات در زندان سنندج اجرا شد و به‌این منظور دادگستری استان کُردستان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛ با استعانت از خداوند متعال و در راستای اجرای حکم […]

پ
پ

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان کُردستان صبح امروز مورخ ۲۸ آذرماه حکم حیدر قربانی، یکی از اعضای گروهک تروریستی و جنایتکار دموکرات در زندان سنندج اجرا شد و به‌این منظور دادگستری استان کُردستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

با استعانت از خداوند متعال و در راستای اجرای حکم شریعت الهی و دفاع از حق مردم مظلوم و ستمدیده کُردستان، حکم اعدام حیدر قربانی به اتهام بغی، مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کرد اهل سنت کُردستان، عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در زندان سنندج اجرا گردید.  این فرد در سال ۹۵، به عضویت مخفی گروهک تروریستی مذکور درآمده و نسبت به اخاذی از برخی از مردم در مناطق کُردنشین و تهدید آن‌ها اقدام و در همان سال مستقیما در قتل سه نفر از شهروندان کُرد و یک مورد آدم ربایی نقش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.