حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
شناسه : 22520

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان سفر دو روزه به شرق استان کرمان در نشست با قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان ریگان از الکترونیکی شدن ۸۷ درصد از ابلاغ اوراق قضایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری چهار هزار و ۵۲۵ فقره پرونده وارد دادگستری […]

پ
پ

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان سفر دو روزه به شرق استان کرمان در نشست با قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان ریگان از الکترونیکی شدن ۸۷ درصد از ابلاغ اوراق قضایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری چهار هزار و ۵۲۵ فقره پرونده وارد دادگستری ریگان شده‌است و در مجموع چهار هزار و ۳۱۵ فقره پرونده مختومه شده‌است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه با ورود شورا‌های حل اختلاف و استفاده از ظرفیت روحانیون، ریش‌سفیدان، سران طوایف و متنفذین بالغ بر ۸۳ درصد پرونده‌های وارده به شعب حل اختلاف شهرستان ریگان با صلح و سازش مختومه شده‌است.  

وی اظهار کرد: سه هزار و ۹۱۹ فقره پرونده طی هشت ماهه سال جاری در شعب حل اختلاف شهرستان ریگان مختومه شده‌است.

موحد خاطرنشان کرد: ملزومات اداری و امکانات رفاهی کارکنان دادگستری به ویژه در مناطق کم‌برخوردار باید تامین شود.در حاشیه این نشست ساختمان جدید نمازخانه دادگستری ریگان با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، معاون قضایی و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان افتتاح شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.