حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 22511

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست مشورتی و جمع‌بندی سومین جشنواره رسانه و عدالت همراه با تجلیل از عوامل اجرایی و هیات داوران اظهار کرد: اصل کار جشنواره رسانه و عدالت؛ فرهنگ‌سازی درون و برون دستگاهی و تحکیم پل ارتباطی بین رسانه‌ها و دستگاه قضایی است. رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح […]

پ
پ

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست مشورتی و جمع‌بندی سومین جشنواره رسانه و عدالت همراه با تجلیل از عوامل اجرایی و هیات داوران اظهار کرد: اصل کار جشنواره رسانه و عدالت؛ فرهنگ‌سازی درون و برون دستگاهی و تحکیم پل ارتباطی بین رسانه‌ها و دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده، نهایت بهره‌برداری به منظور تعمیم و تبیین جایگاه دستگاه قضایی در جامعه استفاده کرد و در این راستا دستگاه قضایی و مجموعه‌های مرتبط با دادگستری باید نسبت به ارائه تحلیل‌های حقوقی و قضایی به جامعه رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است که بحث‌های علمی و تخصصی مطرح در هیات داوران سومین جشنواره رسانه و عدالت در قالب یک مجموعه جمع‌آوری شده در اختیار جامعه رسانه‌ای قرار گیرد و بر این مبنا جامعه رسانه‌ای استان کرمان مسیر و راه خود برای شرکت در جشنواره‌های بعدی به خوبی پیش‌بینی کنند.

موحد با اشاره به این مطلب که نقد دستگاه قضایی یکی از آیتم‌های مهم جشنواره رسانه و عدالت در دوره‌های آتی خواهد بود، عنوان کرد: آنچه گستره کار ما و عمق کار سومین جشنواره را گسترش داد؛ برگزاری آن در جوار مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ارسال پیام ریاست قوه قضاییه به این جشنواره بود.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و عدالت با حضور یکی از مقامات ارشد قوه قضاییه، تصریح کرد: تلاش می‌شود که جشنواره رسانه و عدالت به صورت سالانه یا دو سالانه برگزار شود و در هر دوره سطح جشنواره نسبت به دوره‌های قبل از آن افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش هیات داوران سومین جشنواره رسانه و عدالت، گفت: هیات داوران سومین جشنواره رسانه و عدالت کار خود را به خوبی انجام داده است و اصحاب رسانه استان کرمان نیز بر اساس نجابت و بزرگواری خود، به نظر داوران احترام گذاشتند.

موحد تصریح کرد: هدف دادگستری کل استان کرمان از برگزاری جشنواره‌های رسانه و عدالت این است که به اصحاب رسانه بها داده شود و فرصتی برای ارج نهادن به خدمات اصحاب رسانه فراهم شود.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه و عدالت این پیام را به کشور ارسال کرده‌است که می‌توان کار‌های بزرگی را انجام داد و یک حرکت می‌تواند به الگویی کشوری تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه اقدام دادگستری استان کرمان در جمع‌آوری تاریخ کتبی و شفاهی دادگستری در سطح کشور بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم جشنواره رسانه و عدالت ماندگار باشد و شاهد آثار و برکات بیشتر آن در سال‌های آتی باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.