حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
شناسه : 22427

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اقدامات قضایی از تعطیلی ۲۴۳ واحد تولیدی کوچک و بزرگ جلوگیری به عمل آمده است، گفت: با اقدامات انجام شده از بیکاری ۸ هزار کارگر جلوگیری به عمل آمد. وی در ادامه با اشاره به اینکه […]

پ
پ

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اقدامات قضایی از تعطیلی ۲۴۳ واحد تولیدی کوچک و بزرگ جلوگیری به عمل آمده است، گفت: با اقدامات انجام شده از بیکاری ۸ هزار کارگر جلوگیری به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه از ۴۱ واحد صنعتی بازدید میدانی صورت گرفته است اظهار داشت: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در سیاست‌های قوه قضاییه صراحتاً بیان شده است. در واقع اقتصاد مقاومتی مهمترین نیاز کشور در حال و آینده یعنی ایجاد یک اقتصاد مقاوم، قدرتمند و پیشرو، با توان دوچندان نسبت به گذشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.