حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
شناسه : 22405

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه رسیدگی درخواست‌های مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، اظهار کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی، یکی از رویکرد‌های اصلی در دوره تحول و تعالی است که مورد […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه رسیدگی درخواست‌های مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، اظهار کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی، یکی از رویکرد‌های اصلی در دوره تحول و تعالی است که مورد تاکید مؤکد حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای است و ایشان در اکثر موضع گیری‌ها و سخنرانی‌های خود، پیگیری مستمر این رویکرد را به همه مسئولان و مدیران قضایی متذکر می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، ماهانه آمار ملاقات مردمی مسولین قوه قضاییه در سراسر کشور توسط اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه احصا و وصول و به رییس قوه قضاییه ارسال می‌گردد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، بیان داشت: در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۰۷ هزار و ۸۷۰ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی و دادگستری‌های سراسر کشور انجام شده که از این تعداد، بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۱ مورد متعلق به رؤسای کل دادگستری استان‌ها و تعداد ۶ هزار و ۴۹۹ مورد متعلق به دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها و مابقی مربوط به سایر مقامات قضایی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.