حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
شناسه : 22315

در سومین نشست بررسی و کنترل مجرمین حرفه ای در خراسان شمالی که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده،رئیس کل دادگستری استان برگزار شد؛ به ضرورت پایش رفتار مجرمین حرفه ای، خطرناک و سابقه دار در فضای مجازی، اعمال مراقبت‌های لازم در این خصوص، تقویت مؤلفه‌های تحقق امنیت پایدار در جامعه، برقراری دوره‌های […]

پ
پ

در سومین نشست بررسی و کنترل مجرمین حرفه ای در خراسان شمالی که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده،رئیس کل دادگستری استان برگزار شد؛ به ضرورت پایش رفتار مجرمین حرفه ای، خطرناک و سابقه دار در فضای مجازی، اعمال مراقبت‌های لازم در این خصوص، تقویت مؤلفه‌های تحقق امنیت پایدار در جامعه، برقراری دوره‌های آموزشی و تربیتی و نیز حرفه آموزی ویژه جهت اصلاح رفتار مجرمین، هم افزایی و همکاری‌های بین سازمانی و برون سازمانی برای تحقق اهداف و برنامه‌های موضوع دستورالعمل کنترل مجرمین حرفه ای… و تقویت روند تعاملات با زندان‌های استان تاکید شد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به مهمترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف، به مسأله تأمین امنیت و آرامش و احساس روانی ناشی از آن در کشور اشاره و تصریح کرد:بدون شک موهبت امنیت آنقدر اهمیت دارد که از آن بعنوان یک نعمت ارزشمند یاد کنیم و قدر آن را بدانیم.
حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده، افزود: باید همه ما از عوامل برقرار کننده امنیت نیز که خالصانه و صادقانه و البته عاشقانه در این مسیر سخت و دشوار تلاش می‌کنند و با ایثار و فداکاری و جانفشانی به این مرزوبوم خدمت می‌کنند قدردانی کنیم.
وی تحقق امنیت پایدار در جامعه را منوط به مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی ارکان حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در این خصوص جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده تأکید کرد.
 رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برای پیشبرد بهتر امور باید نقش‌ها و کارکرد‌ها و تمامی سازوکار‌ها در همه سطوح میان اعضاء و اجزاء یک مجموعه سازمانی و دیگر نهاد‌های مرتبط با آن متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و انتظارات، به درستی تقسیم و با مدیریت صحیح و نظارت دقیق، پیگیری‌های جدی تا حصول نتیجه مطلوب، تداوم یابد و تقویت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.