حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
شناسه : 22222

نشست خبری ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضاییه امروز (سه شنبه ۱۶ آذرماه) برگزار شد. ذبیح الله خدائیان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) نماد ایثار، بصیرت و صبر و مقاومت است و نقش حضرت زینب (س) در قیام عاشورا و به خصوص رسوا کردن چهره […]

پ
پ

نشست خبری ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضاییه امروز (سه شنبه ۱۶ آذرماه) برگزار شد.

ذبیح الله خدائیان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) نماد ایثار، بصیرت و صبر و مقاومت است و نقش حضرت زینب (س) در قیام عاشورا و به خصوص رسوا کردن چهره منافقان و قاتلین شهدای دشت کربلا بی بدیل است.

وی این روز را به پرستاران تبریک گفت و یاد و خاطره مدافعان سلامت را گرامی داشت و افزود: از زحمات همه پرستاران تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه مسئولان به مطالبات و خواسته‌های پرستاران بیش از پیش توجه کنند.

این مسئول عالی قضایی ضمن تبریک به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو گفت: همزمان با بیان کلمه دانشجو بر زبان، بصیرت، روشنگری، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به ذهنمان خطور کرده و تداعی می‌شود.

جریان دانشجو یک جریان پیش رو و مطاالبه گر است

خدائیان با بیان اینکه جریان دانشجو یک جریان پیش رو و مطالبه گر است، گفت: دانشجویان همیشه صراحت، صداقت و شجاعت را سرلوحه کار خود قرار دادند. در طول دوران انقلاب و در مقاطع مختلف شاهد حضور دانشجو‌ها بودیم و امروزه هم در دوران جنگ نرم این دانشجو‌ها هستند که در خط مقدم جنگ با دشمن قرار دارند.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه ما در دستگاه قضایی از روحیه مطالبه گری، ظلم ستیزی و مبارزه با فساد دانشجو‌ها حمایت کرده و خدمت این عزیزان هستیم، افزود: ریاست قوه قضاییه هیچ زمانی ارتباط خود را با دانشجو‌ها قطع نکرده است چه زمانی که معاون اول قوه قضاییه بودند و چه در این دوران؛ همین روز قبل جلسه بسیار صمیمی با دانشجو‌ها داشت و به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.

وی ادامه داد: این روز به همه دانشجو‌ها مبارک باشد و تشکر می‌کنم از همه دانشجو‌هایی که در عرصه مبارزه با فساد، مطالبه می‌کنند و ما در خدمت آن‌ها هستیم.

خدائیان تاکید کرد: در دوره تحول و تعالی شاهد هستیم که قوه قضاییه همچون گذشته و به دور از فضای رسانه‌ای با قاطعیت تمام با مفسدین مبارزه می‌کند و در این راه خدا و قانون را مدنظر قرار می‌دهد و توجه نمی‌کند که چه کسی که مرتکب فساد اقتصادی شده یا وابسته به چه جریان، گروه یا قدرتی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.